Darmowa dostawa Darmowa dostawa od 400 zł

Księga zaklęć

Producent: Rebel
Księga zaklęć
  • Dostawa: od - zł Więcej przesyłek
  • Ean: 3558380112921

Koszt wysyłki jest uzależniony od wagi zamówionego towaru i zaczyna się już od 8 zł. Dokładny koszt jest podany w momencie wyboru sposobu przesyłki oraz sposobu płatności przy zamawianiu towaru. Najniższa cena wysyłki podana jest na stronie każdego produktu.
Przy każdym produkcie podana jest też waga i można sprawdzić cenę wysyłki według poniższej tabeli.


Przesyłka krajowa

Rodzaj dostawy/płatności

do 400 zł

powyżej 400 zł

Czas dostawy
od momentu wysłania

zwykły przelew,
przelewy24,
karta płatnicza

Płatność przy odbiorze

Kurier48 Poczta Polska

11 zł

14 zł

gratis

do 72h

Kurier DPD

15 zł

18.5 zł

gratis

24h

Paczkomat INPOST

9 zł

13 zł

gratis

do 48h

Kurier 48 Odbiór w Punkcie

7.99 zł

-

gratis

do 48h

Paczka w ruchu

5.99 zł

-

gratis

do 5dni

Odbiór własny
Kościańska 30/1 , 61-112 Poznań

0zł

0zł

0zł

od poniedziałku do piątku
w godzinach 10:30 - 18:00 po wcześniejszym ustaleniu terminu


Przesyłka zagraniczna
Waga Cena
do 0,34kg 23zł
od 0,35kg
do 0,99kg
38zł
od 1kg
do 1,99kg
70zł
od 2kg
do 15kg
100zł
Zamknij
140,00
- +
Podobne produkty
Opis produktu
Zbieraj żetony materii i używaj ich do karmienia chowańca oraz nauki zaklęć. Działaj szybko, gdy chcesz jak najwcześniej aktywować czary, albo okaż cierpliwość i uwolnij ich prawdziwą potęgę!    Księga zaklęć to strategiczna gra karciana, w której wcielamy się w magów, przygotowujących się do corocznego Wielkiego Rytuału. W ramach zawodów będziemy uzupełniali swoje zbiory o nowe zaklęcia. Na graczy czeka wiele istotnych wyborów i mnóstwo niepowtarzalnych partii, dzięki ogromnej liczbie możliwych kombinacji zaklęć.     Na czym to polega?   Magowie siadają wokół wiru (przedstawionego za pomocą sakiewki), który emituje rozmaite magiczne elementy zwane materią. Niektóre z nich trafiają na ołtarz, inne pozostają wymieszane i objawiają swoją naturę dopiero po wylosowaniu.  Materii używamy, aby uczyć się nowych zaklęć, albo magazynować ją u swoich chowańców. Obie te czynności zapewniają punkty.  Uczenie się nowych zaklęć zwiększa pulę akcji, z których możemy skorzystać w swojej turze. Te potężne umiejętności pozwalają pozyskiwać dodatkową materię i manipulować nią na rozmaite sposoby, by skuteczniej osiągać cele.  Zawody kończą się, gdy księga albo planszetka chowańca któregoś z graczy zostanie zapełniona. Zwycięży mag, który zdobył najwięcej punktów!   Dlaczego pokochasz tę grę?   Podczas zabawy każdy z graczy korzysta z identycznego zestawu kart, więc nasze możliwości startowe są takie same, jednak to, w jaki sposób je wykorzystamy, zależy w pełni od naszych decyzji. Karty zaklęć są oznaczone trzema poziomami. Zaleca się, by przygodę z grą rozpocząć od pierwszego z nich, potem przejść do drugiego i tak dalej. Dzięki temu stopniowo poznamy zasady i zależności między efektami. Dzięki ogromnej liczbie możliwych kombinacji zaklęć możemy rozegrać setki unikalnych rozgrywek!

Wiek od: 12
Min. czas gry: 45
Max. czas gry: 45
Min. liczba graczy: 1
Max. liczba graczy: 4
Wysokość: 27.5cm
Długość: 6cm
Szerokość: 21.5cm

TerazGry.pl - Planszowe, Karciane, Fabularne, Zręcznościowe, Strategiczne, Łamigłówki. Sklep z grami planszowymi. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved.

Oprogramowanie KQS.store : Projekt i wdrożenie opis